5 Şubat 2012 Pazar

yorganımı değerlendirdim

Evdeki eski elyaf yorganımı değerlendirdim.Topak topak olmuş belli yerlerde toplanmıştı kullanamadığım gibi atmaya da  kıyamıyordum sonunda "fikrime bir akıl geldi."   ;)

Eski yorganımını başladım sökmeye.
yorganı sökmek biraz vaktimi aldı.



elyafları parçalar halinde alıp elimde tiftik tiftik yoldum :)  valla sağ elim acıdı ara vererek yaptım.
( ara dediğim komşularla kartopu savaşı yaptık :)    Bir de kardan füze, yok yok kardan tırtıl :)




 gelince kaldığım yerden devam ettim 1-2 saatimi aldı bu yolma işi  :)


sonra elimin altında hazırda bulunan bir minder kılıfı vardı içine deptim :) bu elyafları
 veee sonuç ; çok rahat oturması :) kedi gibi peteğin dibinde tüm gün kalkmıyorum üzerinden. sığsam üzerinde uyuyacağım :)
 yine beğenilerinize sunuyorum ;)

1 yorum:

Handanın Dünyası dedi ki...

yeni almaktan daha güzel ve keyif verici, geri dönüşümmmmm. vazgeçilmezim. çok güzel olmuş canım, elinize sağlık, iyi günler de kullanılsın. sevgiler. bana da beklerim:)))))