24 Ocak 2013 Perşembe

Ne Haftaydı...

     Çok zor geçti bu hafta benim için. Pazar günü İnanılmaz ağrılarla uyandım. Ne sancıydı o öye. Umarım tekrar yaşamam :(  . Hastaneye kaldırıldım. Kistim yinelemiş. Bu defa sol yumurtalıktaymış :(   Çok üzüldüm.  Ağrılar devam edecekmiş. Şimdilik ilaçla tedavi olacağım. doğum kontrol hapı kullanacağım bir süre umarım işe yarar. iki gün okula gidemedim. 3 kilo vermişim istifra etmekten. sabah akşam iğne oluyorum.  Yinede ağrılarım dayanılmaz :(   Geçen yıl sağlık sorunlarıyla boğuştum. Çok bir şey anlamadım. Bu yıl öyle olmaz diye umuyordum ama öyle olmadı. :(
    
     Sonra e-okul var tabi karne telaşına düştük bir taraftan yazılıları gir, sözlüleri ver, performasları kontrol et, davranış notları gir, karne görüşü yaz,  derken o da tamamlandı. Yarında kısmetse karneleri vereceğiz...

     Kırık olan ayağım bir haftadır akşamları çok sızı yapıyor. Bazen gözümden yaşlar geliyor ağrıdan... Bu da normalmiş bu ağrılar bi süre daha benimle olacakmış...

     Yatarken yeni başladığım kırmızı atkıyı bitirdim ve yiğenime çok güzel bir bere işledim.

     Cuma günü misafirlerim var annem ve yiğenim beni ziyarete gelecekler. Çoookkkkk heyecanlıyım işin güzel tarafı yiğenim kar görmeye kardan adam yapmaya geliyor ama ortada kar olmadığı gibi önümüzdeki 15 günlük tahmini hava raporlarında kar yağışıda gözlenmiyor. Bakalım geldiği gibi "ben annemi istiyorum". "Beni anneme götürün" diye  söylenecek mi :) Şimdilik bu kadar. 
 feryad eder mi diye şimdiden endişelenmeye başladım. 6 gün kalacak altı üstü ama ilk defa annesinden ayrılacak. Bir de evde kız kardeş var 6 aylık. :)  Çokta kıskancız. Onları ana-kız başbaşa bıraktım diye pişman da olabilir. O yüzden gönlünü hoş tutmak istiyorum kuzumun. Teyze yiğen bol bol gezelim eğlenelim istiyorum. Hayırlısı bakalım.

     Şimdi kalkıp yiğenim için şekerpare yapacağım. Çok sever ilk günden gönlünü hoş tutmak lazım :)


sevgiyle kalın...

    

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun canım.
Acaba her şeyi çok mu titizleniyor da kendini hırpalıyorsun sen?
Kendine çok yüklenmesen ruhsal açıdan diyorum.(Bunları deme sebebim, benim de kızkardeşim öğretmen, yumurtalıklarında kist oldu ve ameliyat olmak zorunda kaldı.Her şey mükemmel olsun diye resmen kendi canını yok eder)
Umarım kısa zamanda geçsin tüm sıkıntıların.Çok geçmiş olsun tekrar.
Sevgilerimle.

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum. Sanırım haklısın dediğin gibi yapıyorum. Öyle olmamak için uğraştıkça daha çok batıyorum :) Umarım geçer. Ağrılarım daha az şiddetli olsa katlanabilirim belki ama gerçekten çok şiddetli. Bakılım önümüzdeki günlerde neler olacak :)