2 Şubat 2013 Cumartesi

Örgü Bere ... Ben yaptım... Ben yaptım ;)

Kuzucuğum için kendi ellerimle bere ördüm. Nette dolaşırken görüp çok beğendim. Aslan kralımada fotoğrafını gösterdim onay verince başladım örmeye. Ben tığ işini bayağı bir geliştirdim :P

 








 
Bereyi giydirebileceğim kimse olmayınca bolunu manken olarak kullandım :)
 





 
 
Bu arada dün Forum İstanbul'da bu bereyi giyen bir çocuk vardı. Ve onunki kesinlikle benimkinden daha güzeldi ama hiç problem değil :)  ellerime sağlık :P

 
 
Çok güzel ama değil mi? Bizimki de beğendi beğenmesine ama kafasına bir kez olsun geçirmedi. Bodrumda giyecekmiş. İyi günlerde giysin inşallah...

7 yorum:

X madame dedi ki...

aaa süper bi modelmiş bayıldımmm çokta esprili :)) ellerine sağlık çok güzel olmuş hakkatten ilerletmişsin. yeni başladım diyordun kimse tutamaz artık seni :))

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çookkkk teşekkür ederim çok mutlu oldum ki :) Öyle umuyorum. İnşallah bundan sonra örgüyü bırakmam :)

AslıASLI dedi ki...

Orjinalinden çok daha güzel olmuş, çok eğlenceli :) bende yapmak isterim açıkçası ellerinize sağlık çok beğendim :)

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çok teşekkür ederim Aslı . Demek orjinalinden daha güzel. ben şimdi bir şiştim bir şişmtim ki sorma :)

Bebek Uyku Seti dedi ki...

en az bere kadar sunumda harika olmuş giydirdiğin mankene bayıldıııımmm :) takipteyim sevgiler :)

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Çoookkk teşekkür ederim Dilek. O artık en gözde mankenim ;)

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Bu arada sayfama çok hoşgeldiniz Dilek :)