28 Mayıs 2015 Perşembe

Kedi Sever Gelin :)

Bir arkadaşım geçtiğimiz sonbaharda nişanlandı. Haziran sonunda nikahı var. Bu arkadaş tam bir kedi delisi :) biz de hayvanları çok severiz hatta küçükken 2 köpek,4 kedi , balık beslemişliğimiz olmuştu. Hatta sadece rahmetli babamın kucağında uyuyan tavuk biliyorum yaa :)  Neyse sapma konudan mercimek ;)  geçtiğimiz hafta arkadaşımın doğum günüydü. Şehir dışında yaşıyor. Nikah için gittiğimde ona hem nikahı için hem de geçmiş doğum günü için bir hediye kutusu hazırlamak istiyorum. Kedi severlerden bu konuda yardım bekliyorum. benim aklıma bazı fikirler geldi ama çok mu saçma olur cidden bilemiyorum. seçeneklerim şunlar:


1. kedi kuyruğu kulplu kupa ;)  isme bak :) ne komiğim yaa :))))

 
2. kedili çay bardağı takımı
















3. kedicikli kitap ayraçları


4. mutfak önlüğü


5. yastık kılıfları AliExpress te güzel desenler var
6. Duvar askıları Bunlar Koçtaşta var
7. Aklıma başka bir şey gelmiyor

Hiç yorum yok: