15 Ocak 2016 Cuma

2016'dan merhaba...

Uzun zaman oldu. Yazmayı da özlemişim okumayı da ...  En son kasım ayında buradaydım... sonra düğün telaşı- hastalık-karne telaşı derken bugünü buldu...    
          Önce kardeşim evlendi düğün önce İzmir de oldu ikincisi Adana da. İzmir de çok güzel geçti. Adana da ev sahibi olunca daha çok yoruldum sanırım. Düğün saati geldi çattı. davetliler hazır, tam gelin- damat girecek sen pistin ortasına sebepsiz yere düş... Düştüm ya düştüm pist boşken kıpkırmızı elbiseyle dikkat çekerken, hiç bir şey yokken, gözüm kararmadı, ayağım kaymadı, elbiseye basmadım hareketsiz kuzenimle konuşuyordum pat diye yerdeyim. Nasıl bi acı düşmemle utancımdan bayılmış numarası yapmam bir oldu. Fakat annemin "ambulans çağıralım" feryadını duyunca oyuna daha fazla devam edemedim. Hiç bir şey olmamış gibi yerden kalktım. Gelen buz torbasını çeneme yapıştırdım. Millete elimle, başımla ben iyiyim mesajını verdim. Tüm gece buz torbası çenemde oyun oynadım, halay çektim.
        Ertesi sabah erkenden yolculuk var zaten kuzenler tanıdıklar zar zor buluşuyoruz sabaha kadar sohbet muhabbet uykusuz yoldayım. Neyse toplam iki saat sonra evimdeyim taksiden indim iki adım sonra kapımda olmam lazım... OLAMADIM... YERE DÜŞTÜM. Ayağım burkuldu sanırım ama acı çok fena hastaneye gittim sağ ayakta çatlak var. Hadi buyur meğer düğünde olan bunun habercisiymiş :) 5 haftalık raporumu aldım anneme telaşlanmasın diye haber vermedim kendim hallederim herhalde dedim. Zorlanmakla birlikte iyi idare ettim sayılır. Tabi arkadaşlarımın ev sahibimin de yardımlarıyla. Hep yattım, hep yataktaydım, Hep hazır yedim. Hep internette takıldım. Kore dizilerine sardım,(hatta manyak boyutunda sardım :)  bol bol film izledim, kitap okudum.
         Sonra rapor bitti okula döndüm bu defa karne telaşı başladı zaman kısa işler birikmiş olunca iyice yoruldum. Sonunda Cuma günü itibariyle sınavlar- sözlüler-projeler-not girişleri-karne görüşleri derken tüm işler bitti...
      benden haberler böyle... umarım sayfama denk gelen herkes çok çok iyi çok çok sağlıklı, çok çok neşelidir...
         Madem ömür belli zaman dilimlerine bölünmüş. Madem bunlardan en uzun dilim yıl... O zaman 2016 iyi geçsin, mutlu geçsin, özellikle sağlıklı geçsin  falan filan işte...  Aslında tüm ömrümüz böyle geçsin...

       Söylenmemiş Ne Varsa...


Hiç yorum yok: