9 Kasım 2016 Çarşamba

YENİDEN MERHABA...

Yaklaşık 5 aydır yokum. mecaz değil cidden yokum... Sadece sanal alemde değil kendi hayatımda da yoktum.  Geçen bunca zaman içinde;
Ne bir kitap okudum.
Ne bir film izledim ( yazın bi buz devrine gittim hepsi o)
Ne bir diziyle oyalandım.
Çok ilginç ama hiç bir kursa gitmedim.
Yaz boyu Adana sıcağında evden dışarı çıkmadım, ( 2 yada 3 defa diş tedavisi yaptırdım. o günlerde de 2-3 arkadaşla görüştüm hepsi o)
Yeni bir diyete hiç başlamadım :)))
Face,twitter,instagram,pinterest zaten kullanmam, tv öldürsen izlemem..
Ay anacım ne yaptın bunca süre ottan farkın yok. Valla geriye dönüp baktığımda da hatırladığım bir şeyler yok sadece hiç sıkılmadım. Bir an bile oflamadım. Keşke demedim.
 İnsan bazen kocaman bir HİÇ e ihtiyaç duyuyormuş. Bazen ot gibi yaşamak iyi geliyormuş demek ki...
Bu arada 1 Haziran'da başlayıp 20 Eylül'de biten bir ilişkim oldu onu es geçmeyeyim.  Ara ara girmeyi yazmadı denedim ama kendi bloğuma giriş yapamadım. Hevesim çabuk kaçınca da uğraşmadım.
   Bende haberler bu kadar yavaş yavaş kabuğumdan çıkıyorum :)
o zaman hoş geldim...
 Hoş buldum... :)

ve daha söylenmemiş ne varsa...

2 yorum:

Handan dedi ki...

Hoş geldin. Arada dinlenmek lâzım ;)

SÖYLENMEMİŞ NE VARSA... dedi ki...

Hoş buldum :)) teşekkür ederim. Kesinlikle iyi geldi.